Logo and titles - Glavopoulos C.D. & Associates Inc: Professional Company of Loss Adjusters, Claim Assessors in Greece, Click here to go to our home page - (in Greek and English)
  |  ακολουθήστε μας :    

 
  Κεντρική σελίδα      Για εμάς arrow      Οι υπηρεσίες μας arrow      Χρήσιμα arrow      Επικοινωνιακά arrow      key e-services login      click to visit our pages in English in English  


 
 


Πανελλαδική κάλυψη : δείτε τις πόλεις στην Ελλάδα όπου άμεσα μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Τις αναθέσεις εκτός Ελλάδος, τις εξυπηρετούμε μέσω του συνεργαζόμενου δικτύου των McLarens Global Claim Services.



click --> ΡΕΥΜΑΤΟΚΛΟΠΗ : είναι πραγματική ή εικαζόμενη ; εκπόνηση Τεχνικής Εκθεσης Πραγματογνωμοσύνης με έλεγχο των ευρημάτων της ΔΕΔΔΗΕ (ΔΕΗ) και έλεγχο της διαδικασίας με βαση την οποία πιστοποιήθηκε η ρευματοκλοπή - υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου

click --> Ζημία δανειολήπτη : Τεχνική Εκθεση πραγματογνωμοσύνης που προσδιορίζει επακριβώς τη ζημία που έχει υποστεί ο δανειολήπτης


Mέγιστο φορτίο και μέγιστη πίεση ελαστικού

(αφορά το σημείο 7 στο παρακάτω σκαρίφημα του ελαστικού)

tire image map - click on a number in order to see the analytical description page for the number you selected and clicked. 1 : διαστάσεις ελαστικού 2 : δείκτης φορτίου ελαστικού, πχ. 79 = 437 κιλά 3 : δείκτης ταχύτητας ελαστικού, πχ. T = 190 χλμ/ώρα 4 : κωδικοποίηση κατά D.O.T. (Department Of Transportation ΗΠΑ) εργοστασίου κατασκευής και σειράς κατασκευής ελαστικού 5 : κωδικοποίηση ημερομηνίας κατασκευής ελαστικού 6 : Ευρωπαική πιστοποίηση βάσει ECE και ένδειξη χώρας πιστοποίησης ελαστικού 7 : μέγιστο φορτίο και μέγιστη πίεση ελαστικού 8 : περιγραφή υποστρώματος και κατασκευής ελαστικού 9 : κατάταξη ελαστικού ως προς δείκτη φθοράς πέλματος (TREADWARE πχ.160), δείκτη πρόσφυσης (TRACTION πχ.A) και δείκτη θερμοκρασίας (TEMPERATURE πχ.A) 10 : χώρα κατασκευής ελαστικού 11 : 'ενισχυμένο' ελαστικό 12 : ελαστικό 'χωρίς αεροθάλαμο' 13 : M+S = Mud & Snow = ελαστικό κατάλληλο για λάσπη και χιόνι 14 : κατασκευαστής ελαστικού - εμπορική ονομασία ελαστικού 15 : κωδικοποίηση σειράς ελαστικού από τον κατασκευαστή 16 : TWI (Tread Wear Indicator) = σημείο ελέγχου για την φθορά του πέλματος του ελαστικού 17 : other codes and tire markings on passenger vehicle tire surface = άλλοι κωδικοί και σχήματα στην επιφάνεια των ελαστικών επιβατικών οχημάτων


Mέγιστο φορτίο και μέγιστη πίεση ελαστικού

(αφορά το σημείο 7 στο παραπάνω σκαρίφημα του ελαστικού)


Η μέγιστη πίεση που μπορεί να αντέξει το ελαστικό αναγράφεται με μικρούς χαρακτήρες στο πλάι του ελαστικού σε KPA ή PSI (100 kpa = 1 bar και 14.50 PSI = 1 bar). click εδω για τον πίνακα αντιστοιχίας PSI και bar

Μέγιστες επίσης τιμές αναγράφονται και στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου και επάνω στο αυτοκόλλητο της κολόνας του οδηγού όπου πχ αναγράφεται "μέγιστο βάρος ελαστικού στα 437 κιλά (ή 963 λίβρες) και μέγιστη πίεση στα 51 PSI ή 350 kPa."

Η μέγιστη πίεση ενός ελαστικού αντιστοιχεί στην υψηλότερη πίεση που μπορεί να αντέξει το κρύο ελαστικό. Ωστόσο, δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε αυτήν την μέγιστη πίεση παρά μόνο όταν το καθορίζει το εγχειρίδιο του οχήματος.

Για να πραγματοποιήσουμε μία ορθή μέτρηση, πρέπει να μετρήσουμε την πίεση του ελαστικού όταν είναι κρύο. Αυτό σημαίνει ότι το ελαστικό δεν πρέπει να έχει εκτεθεί στον ήλιο ή σε υψηλές θερμοκρασίες και ότι το όχημα δεν πρέπει να έχει κυκλοφορήσει.

Η πίεση ζεστού ελαστικού υπερβαίνει κατά 0.3 bars την πίεση του ίδιου κρύου ελαστικού. Ετσι, αν η πίεση κρύου είναι ιση με τη μέγιστη πίεση του ελαστικού, όταν το ελαστικό ζεσταθεί θα σημειωθεί υπέρβαση του ανώτατου ορίου. Σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να μπεί κάποιος στον πειρασμό να ξεφουσκώσει λιγάκι το ζεστό ελαστικό, αλλά δεν πρέπει να το κάνει, γιατί η πίεση θα ξαναπέσει από το μέγιστο όριο μόλις κρυώσει.

Επισημαίνουμε επίσης ότι η μέγιστη πίεση ενός ελαστικού μπορεί να αποκλίνει από την τυπική τιμή για δεδομένο δείκτη φορτίου. Για παράδειγμα, ένα ελαστικό με τυπικό δείκτη φορτίου πρέπει να μπορεί να αντέξει 2.4 bar, αλλά τις περισσότερες φορές αυτά τα ελαστικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πίεση έως και 3 bar.

** τέλος άρθρου **

Επιστροφή στο κεντρικό μενού για τα ελαστικά


Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που δείχνετε στην εταιρεία μας και στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Προσδοκούμε (όποτε εσείς το κρίνετε σκόπιμο) να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες αυτές δηλ. τις υπηρεσίες ενός εξειδικευμένου πραγματογνώμονα. Ελάτε σε επαφή μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ :

Το κείμενο της παρούσας σελίδας έχει γενικό ενημερωτικό χαρακτήρα. Το βρήκατε ενδιαφέρον ?. Στείλτε μας τα σχόλιά σας. Εμείς έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε αυτό να είναι πλήρες και να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Επειδή όμως οι συνθήκες εξελίσσονται διαρκώς, έτσι και η προετοιμασία όλων μας πρέπει να αναπροσαρμόζεται αντίστοιχα. Ζητήστε μας περισσότερες πληροφορίες.

   
 

μοιραστείτε το :


ΠΡΟΣΟΧΗ : Παρακαλούμε να έχετε πάντα υπ'όψη σας ότι η ερμηνεία του Νόμου και οι συσχετισμοί σχετικών Αρθρων του Νόμου και της Νομολογίας αποτελούν κατ' έξοχή γνωστικό αντικείμενο Νομικού Συμβούλου / Δικηγόρου.

Θα πρέπει επίσης να έχετε υπ'όψη σας ότι η συνεισφορά ενός εξειδικευμένου Πραγματογνώμονα / Τεχνικού Συμβούλου / Εκτιμητή, είναι πολλές φορές επιτακτική ανάγκη.





Γκλαβόπουλος Χ. Δ. και ΣΙΑ ΕΕ
Σύμβουλοι Μηχανικοί, Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές

Βασ.Ολγας 223 (δείτε χάρτη), 54646 Θεσσαλονίκη
τηλ : 2310-424363, fax : 2310-424372, κινητό τηλ. 24ωρης επείγουσας επαφής : 6944-781777
Επικοινωνία μαζί μας, εγγραφείτε στο newsletter της εταιρείας μας, e-mail :

Πνευματικά δικαιώματα   Οροι Χρήσης του κόμβου μας   Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Copyright © Γκλαβόπουλος Χ. Δ. και ΣΙΑ ΕΕ. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
logo with motto
λέξεις για αποδελτίωση : δικαστική, δικαστικές, Δικαστική, Δικαστικές, πραγματογνωμοσυνη, πραγματογνωμοσύνη, πραγματογνωμοσύνες, πραγματογνωμοσυνες, πραγματογνωμονες, πραγματογνώμονες, πραγματογνωμων, πραγματογνώμονας, πραγματογνωμονας, πραγματογνώμων, surveying, Protection, Indemnity, Marine, Inspections, ship, P&I Clubs, Marine Insurers, Cargo, Bunker, Salvage, Wreck, Removals, Floating Object, Environmental Loss, Collision And Grounding, P&I, Condition Surveys, H&M Inspections, φωτιά, φωτια, κλοπή, κλοπη, τροχαίο, τροχαιο, τροχαία, τροχαια, ατύχημα, ατυχημα, εργατικο, εργατικο, μεταφορά, μεταφορές, ηλεκτρονική απάτη, ηλεκτρονικη απατη, πολιτικές ταραχές, πολιτικες ταραχες, πλημμύρα, πλημμυρα, πυρκαγιά, πυρκαγια, πυρκαιά, πυρκαια, αρχική εστία και αιτία, αρχικη εστια και αιτια, σύγκρουση, συγκρουση, καταστροφή, καταστροφη, καταστροφές, καταστροφες, οικονομικές μελέτες, Loan Auditing, δάνεια, χρηματοδοτήσεις, CHF, ελβετικό, φράγκο, υπερχρεωμένα, νοικοκυριά, άρθρο 99, πτωχευτικός κώδικας, πτωχευτικού κώδικα, οικονομικες μελετες, Loan Auditing, δανεια, χρηματοδοτησεις, CHF, ελβετικο, φραγκο, υπερχρεωμενα, νοικοκυρια, αρθρο 99, πτωχευτικος κωδικας, πτωχευτικου κωδικα, εκτίμηση αξίας, εμπορική, εκτιμηση αξιας, εμπορικη, κατασκευαστική, κατασκευαστικη, κτιριακά, κτιριακα, κτιριακών, κτιριακων, κτίρια, κτιρια, ζημία, ζημίες, ζημια, ζημιες, αποζημίωση, αποζημιωση, τεχνικός σύμβουλος, τεχνικος συμβουλος, ασφαλιστικές, ασφαλιστικες, ασφαλιστική, ασφαλιστικη