Logo and titles - Glavopoulos C.D. & Associates Inc: Professional Company of Loss Adjusters, Claim Assessors in Greece, Click here to go to our home page - (in Greek and English)
  |  ακολουθήστε μας :    

 
  Κεντρική σελίδα      Για εμάς arrow      Οι υπηρεσίες μας arrow      Χρήσιμα arrow      Επικοινωνιακά arrow      key e-services login      click to visit our pages in English in English  


 
 


Πανελλαδική κάλυψη : δείτε τις πόλεις στην Ελλάδα όπου άμεσα μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Τις αναθέσεις εκτός Ελλάδος, τις εξυπηρετούμε μέσω του συνεργαζόμενου δικτύου των McLarens Global Claim Services.



click --> ΡΕΥΜΑΤΟΚΛΟΠΗ : είναι πραγματική ή εικαζόμενη ; εκπόνηση Τεχνικής Εκθεσης Πραγματογνωμοσύνης με έλεγχο των ευρημάτων της ΔΕΔΔΗΕ (ΔΕΗ) και έλεγχο της διαδικασίας με βαση την οποία πιστοποιήθηκε η ρευματοκλοπή - υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου

click --> Ζημία δανειολήπτη : Τεχνική Εκθεση πραγματογνωμοσύνης που προσδιορίζει επακριβώς τη ζημία που έχει υποστεί ο δανειολήπτης


M+S = Mud & Snow = ελαστικό κατάλληλο για λάσπη και χιόνι

(αφορά το σημείο 13 στο παρακάτω σκαρίφημα του ελαστικού)

tire image map - click on a number in order to see the analytical description page for the number you selected and clicked. 1 : διαστάσεις ελαστικού 2 : δείκτης φορτίου ελαστικού, πχ. 79 = 437 κιλά 3 : δείκτης ταχύτητας ελαστικού, πχ. T = 190 χλμ/ώρα 4 : κωδικοποίηση κατά D.O.T. (Department Of Transportation ΗΠΑ) εργοστασίου κατασκευής και σειράς κατασκευής ελαστικού 5 : κωδικοποίηση ημερομηνίας κατασκευής ελαστικού 6 : Ευρωπαική πιστοποίηση βάσει ECE και ένδειξη χώρας πιστοποίησης ελαστικού 7 : μέγιστο φορτίο και μέγιστη πίεση ελαστικού 8 : περιγραφή υποστρώματος και κατασκευής ελαστικού 9 : κατάταξη ελαστικού ως προς δείκτη φθοράς πέλματος (TREADWARE πχ.160), δείκτη πρόσφυσης (TRACTION πχ.A) και δείκτη θερμοκρασίας (TEMPERATURE πχ.A) 10 : χώρα κατασκευής ελαστικού 11 : 'ενισχυμένο' ελαστικό 12 : ελαστικό 'χωρίς αεροθάλαμο' 13 : M+S = Mud & Snow = ελαστικό κατάλληλο για λάσπη και χιόνι 14 : κατασκευαστής ελαστικού - εμπορική ονομασία ελαστικού 15 : κωδικοποίηση σειράς ελαστικού από τον κατασκευαστή 16 : TWI (Tread Wear Indicator) = σημείο ελέγχου για την φθορά του πέλματος του ελαστικού 17 : other codes and tire markings on passenger vehicle tire surface = άλλοι κωδικοί και σχήματα στην επιφάνεια των ελαστικών επιβατικών οχημάτων


M+S = Mud & Snow = ελαστικό κατάλληλο για λάσπη και χιόνι

(αφορά το σημείο 13 στο παραπάνω σκαρίφημα του ελαστικού)


Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η συντομογραφία M+S σημαίνει «Mud and Snow». Κανονικά αυτή η συντομογραφία συναντάται σε χειμερινά ελαστικά. Τα χειμερινά ελαστικά λόγω του προφίλ τους, τις πολλές λεπτές αυλακώσεις και την ιδιότητα του υλικού τους είναι κατάλληλα για την κατάσταση του οδοστρώματος το χειμώνα. Ενώ η ελαστικότητα των καλοκαιρινών ελαστικών μειώνεται αισθητά ακόμη και σε θερμοκρασίες κάτω από 7° Κελσίου και συνεπώς χειροτερεύει και η επαφή με το οδόστρωμα, τα χειμερινά ελαστικά διαθέτουν ειδική σύνθεση που αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από συνθετικό καουτσούκ Silicon ή φυσικό καουτσούκ. Ειδικότερα σε βρεγμένα ή παγωμένα οδοστρώματα τα χειμερινά ελαστικά έχουν σαφώς μεγαλύτερη πρόσφυση και υπερέχουν έναντι των καλοκαιρινών ελαστικών ως προς την συμπεριφορά φρεναρίσματος, διεύθυνσης και επιτάχυνσης.


   ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ

Προσοχή : Η συντομογραφία M+S από μόνη της δεν λέει τίποτα για τις πραγματικές ιδιότητες του ελαστικού υπό χειμερινές συνθήκες διότι η M+S δεν αποτελεί προστατευόμενη ονομασία. Κατά κύριο λόγο είναι καλύτερα για χειμερινές συνθήκες - επίσης και ως ελαστικά με καρφιά - και αποτελούν τη σωστή επιλογή για χειμώνα.

Με τον όρο "ελαστικά χιονιού" (3 PMSF = 3 Peaks Mountain Snow Flake) αναφέρονται ελαστικά των οποίων το ανάγλυφο πέλματος, το μίγμα πέλματος ή η δομή τους έχουν σχεδιαστεί κατά κύριο λόγο για να αποδίδουν σε συνθήκες χιονόπτωσης καλύτερα από τα συμβατικά ελαστικά όσον αφορά την εκκίνηση και τη διατήρηση της κίνησης του αυτοκινήτου.


mountains and snowflake tire mark

Η ένδειξη "M + S" συνανταται και ως M & S και MS - είναι μια βαθμολόγηση τυποποιημένη που σημαίνει ότι τα ελαστικά τα οποία τη φέρουν προσφέρουν αρκετή πρόσφυση σε επιφάνειες καλυμμένες με λάσπη, χιόνι και πάγο για να παρέχουν μια ασφαλή μετακίνηση.Τα ελαστικά M + S (mud and snow= λάσπη και χιόνι ) με τη "χιονονιφάδα” είναι ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας. Τα χειμερινά ελαστικά έχουν, εκτός από τη σήμανση M + S και ένα άλλο που αποτελείται από μια νιφάδα χιονιού και ένα βουνό με τρεις κορυφές, το λεγόμενο αλπικό σύμβολο. Το αλπικό σύμβολο προσδιορίζει τα χειμερινά ελαστικά σύμφωνα με τους κανονισμούς UNECE (ισχύουν στην ΕΕ και σε διάφορες άλλες χώρες) και τους κανονισμούς περί ελαστικών των ΗΠΑ και του Καναδά. Η απόδοση στο χιόνι αυτών των χειμερινών ελαστικών πρέπει να αποδειχθεί με αντικειμενικές δοκιμές και να πληροί ή να υπερβαίνει καθορισμένα όρια. Τα ελαστικά αυτά παρέχουν υψηλή απόδοση σχετικά με την ασφάλεια και τον έλεγχο στο χιόνι, σε παγωμένους δρόμους και γενικά σε χαμηλές θερμοκρασίες. Εξαιρέσεις ποιότητας και σήμανσης υπάρχουν σε ορισμένες χώρες της Ευρωπαικής Ενωσης.

Προκειμένου ένα ελαστικό να φέρει τη σήμανση M&S θα πρέπει να πληροί ορισμένες γεωμετρικές απαιτήσεις. Πρέπει να έχει μία σειρά από αρκετά μεγάλα αυλάκια τα οποία να ξεκινούν από την άκρη του πέλματος και να εκτείνονται προς το κέντρο του ελαστικού. Το 25% της επιφάνειας του ελαστικού πρέπει να έχει αυλακώσεις. Με το αραιό αυτό πέλμα επιτυγχάνεται η ευκολότερη απομάκρυνση του χιονιού και της λάσπης. Σε αρκετές περιπτώσεις ελαστικών της κατηγορίας αυτής, ο σχεδιασμός του πέλματος συνδυάζεται με διαφορετική σύνθεση γόμας έτσι ώστε να επιτευχθούν καλύτερες επιδόσεις.

Ελαστικά όλων τον εποχών (All-season) : Για αυτοκίνητα, μαζί με τα θερινά ελαστικά, για τον χειμώνα προσφέρονται και τα ελαστικά για "όλες τις εποχές" - ελαστικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο το καλοκαίρι όσο και το χειμώνα. Ελαστικά όλων τον εποχών θα πρέπει να επισημαίνονται με το "M + S", όπως τα χειμερινά ελαστικά, και οι περισσότεροι κατασκευαστές χρησιμοποιούν το όνομα προφίλ "παντός καιρού" ή "All-Season". Έχει ένα λογότυπο στο πλάι που αντιπροσωπεύουν είτε ένα νιφάδα χιονιού, ένα φύλλο δέντρου, τον ήλιο και σταγόνες της βροχής, που συμβολίζει διάφορες καιρικές συνθήκες. Φυσικά, αυτά τα ελαστικά είναι ένας συμβιβασμός και δεν επιτυγχάνεται το επίπεδο του πλήρους χειρισμού σε ακραίες καιρικές συνθήκες (ζέστη ή υπερβολικό κρύο).

Εάν απαιτείται χειμερινός εξοπλισμός επιβάλλεται τα ελαστικά να αναφέρουν το σύμβολο M+S. Ειδικά στην Αυστρία απαιτείται ένα πέλμα βάθους 4 mm. Ελαστικά με μικρότερο πέλμα θεωρούνται καλοκαιρινά. Στην Γερμανία δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Πέλμα κάτω των 4mm περιορίζει όμως την χειμερινή καταλληλότητα.

Χειμερινά ελαστικά : Εκτός από ένα ειδικό προφίλ με λεπίδες για μια καλύτερη πρόσφυση, τα χειμερινά ελαστικά είναι κατασκευασμένα από ένα ειδικό μείγμα γόμας που δεν ενισχύουν το ελαστικό σε ψυχρές θερμοκρασίες. Από το 2010, στη Γερμανία, τα χειμερινά ελαστικά είναι υποχρεωτικά κατά τη χειμερινή περίοδο. Τα χειμερινά ελαστικά κατασκευάζονται από ένα ειδικό μείγμα από καουτσούκ για προσαρμογή στις οδικές συνθήκες το χειμώνα. Έτσι, το αυτοκίνητο έχει μια πολύ καλύτερη πρόσφυση, ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το βέλτιστο προφίλ για το οδόστρωμα του χειμώνα μειώνει τον κίνδυνο της υδρολίσθησης και παρέχει τη βέλτιστη πρόσφυση στον πάγο και το χιόνι.

Το υψηλότερο βάθος πέλματος των ελαστικών και οι επιπλέον λεπίδες παρέχουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου μεταξύ χιονιού, υγρού ή στεγνού οδοστρώματος.

3 PMSF = 3 Peaks Mountain Snow Flake : Ελαστικά που φέρουν ως σήμανση ένα βουνό με τρεις κορυφές ή μίια χιονονιφάδα είναι σχεδιασμένα για συνθήκες σε χιονισμένο δρόμο και προσφέρουν επιδόσεις που έχουν επιβεβαιωθεί μέσα από δοκιμές - Δοκιμή αποτελεσματικής διάσχισης υπό χειμερινές συνθήκες, σύμφωνα με τη μέθοδο ETRTO (European Tyre and Rim Technical Organisation) (Ευρωπαϊκός Τεχνικός Οργανισμός για Ελαστικά και Ζάντες)

Ποιά απόκλιση επιτρέπεται μεταξύ άδειας κυκλοφορίας και ελαστικών? Εκτός από την αρχή πως πρέπει να συμπίπτουν τα χαρακτηριστικά στην άδεια κυκλοφορίας με τα ελαστικά ισχύουν οι παρακάτω εξαιρέσεις:

Lastindex LI : Το Lastindex του ελαστικού μπορεί να είναι μεγαλύτερο από το αναφερόμενο στην άδεια κυκλοφορίας. Παράδειγμα: Αδεια κυκλοφορίας 165/65 R 13 76 T, Αναγραφή ελαστικά: 165/65 R 13 77 T.

Σύμβολο ταχύτητας : Επιτρέπεται να είναι ανώτερο από το αναφερώμενο στην άδεια. Παράδειγμα: Αδεια κυκλοφορίας 185/65 R 14 86 H, επιτρέπονται ελαστικά με την επιγραφή: 185/65 R 14 86 V.

Χειμερινά ελαστικά/ελαστικά όλων των εποχών : Το οριο ταχύτητας πρέπει να είναι χαμηλότερο από ότι αναγράφεται για τα καλοκαιρινά ελαστικά. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να τοποθετηθεί ένα σήμα εμφανές για τον οδηγό με αναφορά στα M+S ελαστικά και το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. Παράδειγμα: Αδεια κυκλοφορίας 195/65 R 14 89 H (καλοκαιρινά ελαστικά), επιτρέπονται και ελαστικά με την αναφορά: 195/65 R 14 89 Q M+S


   Ο ΚΟΚ για τα χιονολάστιχα

Σύμφωνα με το άρθρο 19 παράγραφος 3 του ΚΟΚ όταν κάποιος φέρει χιονολάστιχα με το σήμα του βουνου και την νιφάδα (και όχι απλά M+S) δεν υποχρεούται να βάζει αλυσίδες. Το άρθρο 19 παρ.3 του ΚΟΚ αναφέρει τα εξής :

"Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων που κινούνται σε οδό με χιόνια υποχρεούνται, εφόσον το όχημα δε φέρει ειδικά ελαστικά, να τοποθετούν στους δύο τουλάχιστον κινητήριους τροχούς αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα. Την ίδια υποχρέωση έχουν οι οδηγοί των πιο πάνω οχημάτων και όταν κινούνται σε οδό με παγετό, εφόσον ειδοποιούνται προς τούτο με ρυθμιστικές πινακίδες ή από τις αρμόδιες αρχές."

Το πρόβλημα για κάποιους "Τροχαίους" ξεκινά απο την ρυθμιστική πινακίδα Ρ59 που έμεινε έτσι απο αρχής ΚΟΚ το 1900τότε. Στην συνέχεια προστέθηκε η πληροφοριακή πινακίδα Π30 χωρίς όμως να γίνει αναπροσαρμογή της Ρ59 που εκτός απο αλυσίδες έπρεπε να περιλαμβάνει εικόνα και με χιονολάστιχα.

Greek highway code sign for snow tires

** τέλος άρθρου **

Επιστροφή στο κεντρικό μενού για τα ελαστικά


Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που δείχνετε στην εταιρεία μας και στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Προσδοκούμε (όποτε εσείς το κρίνετε σκόπιμο) να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες αυτές δηλ. τις υπηρεσίες ενός εξειδικευμένου πραγματογνώμονα. Ελάτε σε επαφή μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ :

Το κείμενο της παρούσας σελίδας έχει γενικό ενημερωτικό χαρακτήρα. Το βρήκατε ενδιαφέρον ?. Στείλτε μας τα σχόλιά σας. Εμείς έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε αυτό να είναι πλήρες και να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Επειδή όμως οι συνθήκες εξελίσσονται διαρκώς, έτσι και η προετοιμασία όλων μας πρέπει να αναπροσαρμόζεται αντίστοιχα. Ζητήστε μας περισσότερες πληροφορίες.

   
 

μοιραστείτε το :


ΠΡΟΣΟΧΗ : Παρακαλούμε να έχετε πάντα υπ'όψη σας ότι η ερμηνεία του Νόμου και οι συσχετισμοί σχετικών Αρθρων του Νόμου και της Νομολογίας αποτελούν κατ' έξοχή γνωστικό αντικείμενο Νομικού Συμβούλου / Δικηγόρου.

Θα πρέπει επίσης να έχετε υπ'όψη σας ότι η συνεισφορά ενός εξειδικευμένου Πραγματογνώμονα / Τεχνικού Συμβούλου / Εκτιμητή, είναι πολλές φορές επιτακτική ανάγκη.





Γκλαβόπουλος Χ. Δ. και ΣΙΑ ΕΕ
Σύμβουλοι Μηχανικοί, Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές

Βασ.Ολγας 223 (δείτε χάρτη), 54646 Θεσσαλονίκη
τηλ : 2310-424363, fax : 2310-424372, κινητό τηλ. 24ωρης επείγουσας επαφής : 6944-781777
Επικοινωνία μαζί μας, εγγραφείτε στο newsletter της εταιρείας μας, e-mail :

Πνευματικά δικαιώματα   Οροι Χρήσης του κόμβου μας   Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Copyright © Γκλαβόπουλος Χ. Δ. και ΣΙΑ ΕΕ. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
logo with motto
λέξεις για αποδελτίωση : δικαστική, δικαστικές, Δικαστική, Δικαστικές, πραγματογνωμοσυνη, πραγματογνωμοσύνη, πραγματογνωμοσύνες, πραγματογνωμοσυνες, πραγματογνωμονες, πραγματογνώμονες, πραγματογνωμων, πραγματογνώμονας, πραγματογνωμονας, πραγματογνώμων, surveying, Protection, Indemnity, Marine, Inspections, ship, P&I Clubs, Marine Insurers, Cargo, Bunker, Salvage, Wreck, Removals, Floating Object, Environmental Loss, Collision And Grounding, P&I, Condition Surveys, H&M Inspections, φωτιά, φωτια, κλοπή, κλοπη, τροχαίο, τροχαιο, τροχαία, τροχαια, ατύχημα, ατυχημα, εργατικο, εργατικο, μεταφορά, μεταφορές, ηλεκτρονική απάτη, ηλεκτρονικη απατη, πολιτικές ταραχές, πολιτικες ταραχες, πλημμύρα, πλημμυρα, πυρκαγιά, πυρκαγια, πυρκαιά, πυρκαια, αρχική εστία και αιτία, αρχικη εστια και αιτια, σύγκρουση, συγκρουση, καταστροφή, καταστροφη, καταστροφές, καταστροφες, οικονομικές μελέτες, Loan Auditing, δάνεια, χρηματοδοτήσεις, CHF, ελβετικό, φράγκο, υπερχρεωμένα, νοικοκυριά, άρθρο 99, πτωχευτικός κώδικας, πτωχευτικού κώδικα, οικονομικες μελετες, Loan Auditing, δανεια, χρηματοδοτησεις, CHF, ελβετικο, φραγκο, υπερχρεωμενα, νοικοκυρια, αρθρο 99, πτωχευτικος κωδικας, πτωχευτικου κωδικα, εκτίμηση αξίας, εμπορική, εκτιμηση αξιας, εμπορικη, κατασκευαστική, κατασκευαστικη, κτιριακά, κτιριακα, κτιριακών, κτιριακων, κτίρια, κτιρια, ζημία, ζημίες, ζημια, ζημιες, αποζημίωση, αποζημιωση, τεχνικός σύμβουλος, τεχνικος συμβουλος, ασφαλιστικές, ασφαλιστικες, ασφαλιστική, ασφαλιστικη